fk

Försöker reda upp soppan av sjukdagar, mammadagar och anmälan hit och anmälan dit
och hej vad det går.
Måste ju ringa och bekräfta allt då det aldrig ALDRIG blir rätt och nej så får man inte gööööra
och nej, så kan man inte gööööra.
Fast jag har haft tur med fucking försäkringskassan.
Men när vi skulle skicka in våra papper från sjukhuset kunde vi (M och jag) inte sända i samma kuvert för det kan man inte gööööra, utan istället måste vi kopiera våra intyg och lägga i varandras kuvert... Ursäkta VA?
Så nu väntar vi. Men man får inte vänta förlänge för då får man inget. Man får ringa tjata och uttrycka sig tydligt.
Många gånger.

Vi får väl se hur det går.

Nu måste det påskhandlas. Jävlar vad tråkigt.
Ska köpa påskgodis.
Har klämt i mig ett par jeans.
Satan vad trångt. Måste ta en tröstkaka innan vi åker.

Hejpåer!


Jag älskar vara kvinna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mina kläder är ju också trånga utan att jag har en graviditet att skylla på. Det är orimligt orättvist.



Glad påsk!

2009-04-09 @ 12:16:50
Postat av: åsa

Känns ju iofs bra, men du springer ju varje morgon så du är säkert fit och försöker bara vara snäll! =)

2009-04-11 @ 12:37:25
Postat av: Anonym

Jag springer varje morgon och blir ändå fet!

Det är fan i mig orättvisa i kubik.

Nu i vinter har jag iofs kört lat-runda på 3 km i jogging-brist-på-tempo. Men ändå. Ätit påskgodis med barn på lov och lyckats lägga på 3 kg på fyra dagar?!

Nu är det en halvmil och diet fram till badstrandstiderna med barn och allt.

2009-04-11 @ 17:48:05
Postat av: Åsa

Badstrandstiderna är förbi för min del, vi kommer hålla till vid en sjö i skogen.

Det gör att jag inte behöver tänka på såntdär, dessutom så betyder varmare väder klänning, som i sin tur betyder man kan andas utan ett skärp i midjan. Alltså. I höst. Då....

2009-04-12 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0