Full rulle

men ändå inte.

Var vaccinerade igår.
Sen årskiftet får bejbisar två sprutor, en i vardera lår, till
jämförelse till tidigare en.
Som BVCtanten själv sa, det är i all sanning ett övergrepp.
Fy vad ont det gjorde och aj vad vi grät. Och oj vad vi
inte sov i natt.

Humle&Dumle matar katter, M vattnar min sådd ( vad var det jag sa)
för jag ska få sitta iaf en halvtimme framför temuggen innan jag däckar.

Tömde elektriska saker på bilder.

När vi plockade påskris hittade vi dessa. Äntligen!



Sådde blommor vid huset, hittade den här som bor i vår vägg.
Men fräscht!




Ett stort och ett litet..eh..barn?




Det andra stora barnet. Surt dock.




Talar allvar med Herr Bläckfisk.




Sjukhusbarn. Ussussuss.




Men mitt barn ska bli intresserad av konst och djur, inte sport. Det är en illusion från mormors sida.


Och datumen på min kamera verkar ju lite vridna. Men sure, let it be 2003. Jag är inte svår.


Hejpåer

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilka fantastiskt söta barn och bilder:D





Till och med ödlan ser rar ut!

2009-04-07 @ 19:31:38
URL: http://dramahastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0