Huka


Vi är krassliga, Bejbis och jag. De större är väl mer härdade från skolan och
är vid gott mod än så länge.
Den äldste är än så länge frisk, men sjuknar han är det illa.
Men jag kan ta hur många lunginflammationer som helst bara bejbis slipper bli
full av äckelvirus igen. Nu räcker det iofs med en förkylning för hon ska bli tvungen att
få adrenalininhalationer igen. Jag hatar snor!

Jag halsontar och snorar, Bejbis har gnälling (magont och antagligen
halsont då ju...).

Eldar som en kastrull, det är antagligen en bastu här inne, det
är faktiskt 20 grader ute.

Hursomhelst.

Har kommit ogräs i min lavendelodling. Inomhus.
Tror jag. Vi får väl se.




Iallafall.

Mina tomatplantor är på god väg, i morgon bör de ge skörd. Typ.





Här har jag tagit kort genom fönstret.
Låt er inte luras av de söta barnen i förgrunden, kolla vem som gödslar
i potatislandet bakom. Skrälle!!






Going for a ride in the spanish fullblodet (Seaten ja)



Nu prosit!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj, så söt det lilla livet är. Jag kände faktiskt ett omedlbart behov av lite ni en stund av den bilden.



Att bo där ni bor verkar ju farligare än att bo mitt i svininfluensa-Mexico-city!

2009-04-28 @ 19:42:42
Postat av: Åsa

Hon ÄR söt. Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna henne, hon är så jäkla snäll (barn är sällan elaka men hon klagar i stort sett aldrig och sover helt okej).

De andra två var sanslösa som små men har iofs hämtat upp det nu då de sen länge sover i sina sängar hela nätterna, hör vissa som fortfarande tragglar med det fast barnen är i skolåldern.

2009-04-29 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0