Jävla retfeber


Igår natt vaknar humle och har feber, springer upp och ner och
jag också och lämnar lite tid åt att amma emellanåt, Bejbis sov naturligtvis
bästa natten på länge.

Åkte jobbade, däckade efter påskmiddagen och barnasövande vid 22,
ammade runt 00, sprang med stort feberbarn vid 03.
Bejbis sov bra natt nr två. Det är inte rättvist!
Humles feber dyker enbart upp nattetid som ett slag i huvudet.
Vad är greeeejjjen?!

Nåväl.
M tog bejbis i morse så jag sov nån timme till.
Nu håller han på flytta veden och ska gulla med
plockepinnmaskinen, sen ska jag och barnen rada upp oss
i trädgården med läsk och popcorn och se på när han ska jordfräsa vårt potätland.

Lär bli underhållande om jag förstått jordfräskörandet rätt.


(okej, läsk och popcorn är kanske att dra det lite långt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar dig en god bejbi-och-barn-sömn-natt!

2009-04-13 @ 08:36:54
Postat av: åsa

tackur! DEt blev bra inatt!

2009-04-13 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0