Matorgie AB


Denna ständiga hunger!
Den sliter i magen som ett svultet odjur.
Om jag varit lite mager ändå så jag kunde skylla på
mask men fy fan, det här håller inte!

Igår åt jag min lunch vid klockan nio.
Grillat kött, potatis och vinsås.
Men ärligt talat.

Äter ständigt, skåpsäter som värsta bullimikern
skillnaden är dock att jag inte har vett att spy upp skiten.

Sen är jag hyggligt mättt till middagen och äter en liten portion och blir mätt
och M säger att ät ordentligt så behöver du inte gå runt och
äta en massa skit sen.
Men ska du BRY dig?! Jag äter vad jag vill... säger jag surt och
måste ta en tröstchoklad.

Allvarligt talat så är det inget problem i den bemärkelsen fettet är konstant, varken mer eller mindre,
men varför i helvetet är jag så HUNGRIG?! Hela TIDEN!


Nåväl.

Har gjort köttfärssåsen till lasagnen, bakat två limpor och hängt en maskin tvätt,
fodrat barn och avstyrt slagsmål, duschat.

Nu är det dags för mer koffein  (och förmiddagssmörgås).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0