Viktigt meddelande


Vi är sjuka då. Klart vi är.

Sen har jag glömt tala om att vi inte har ngn nummerpres hemma sen
eoner tillbaks (sen åskan slog sönder min sista trådlösa telefon), vi kör telefon med sladd ju och den är sen
den tiden man hade en Anita inkopplad (ja det är samma telefon vi hade när vi bodde ihop L8).

Så vill man ngt får man ringa igen el på mobilen (den har jag fortfarande kvar. Än.).

Sen vill jag bara tala om att min mamma undrade om vi hade en återvinningsstation bakom ena dörren
i vardagsrummet. Det ska jag säga till henne att det har vi inte. Där har vi nämligen avelsstation för jättespindlar. Eller äggkläckningsstation eller hur fan dom förökar sig. Jag städade i fredags och slängde ut alla påsar med flaskor, tidningar, plast osv osv. Och där, längst in i hörnet. Fy FAN!
Spindlarnas urmoder och sen de närmast sörjande. Var de andra finns vill jag inte ens tänka på.
Vi har så jävla mycket djur här i huset, jag är säker på att det är utdöda arter (fler än M ) som bor här.

Tyvärr verkar det som vi har ett överflöd av spindlar. Häromdagen när jag drog ut papper från toarullen satt det en spindel där och kom ut under flärpen när jag drog. Men kul.

Nu väntar vi bara på att mössen ska flytta in för vintern.

 

Hasta luego

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

En gång kom en gigantisk spindel upp ur en golvspringa här hemma. Strax efter kom en gigantisk skalbagge upp ur samma golvspringa. De två gigantiska småkrypen började slåss. Sedan jagade spindeln efter skalbaggen som försvann ner i golvspringan igen. Jag vill inte veta vilka som lever under mitt hus.

2009-09-02 @ 20:28:30
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: åsa

Nej usch fy fan. Det kryper i mig bara vid tanken av alla som trängs under brädor och bös.

2009-09-03 @ 08:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0