Jag ser...

...mina inlägg trillat in under dagen fast jag postat dom tidigare. 
Vem vet var dom hållit hus under tiden?

Insikt idag:
Fördelen med att alltid vara nerspydd är att om man slabbar ut
capuccino från McD på tröjan är det ingen som reagerar. Det smälter in
bland de andra fläckarna.

Har också haft ett Gevaliamoment idag, dock visade det sig han var från
Jehovas så han blev aldrig inbjuden.
Nu duggar det tätt mellan de oväntade besöken här.

-13,7 grader inatt och vi kan inte elda. Det är inte konstigt folk förr (utan element)
hade så många ungar, att ligga ger värme.

Sa jag vi har vatten i dunkar då vi inte kan dricka det
i kranen? Vet ni hur lätt det är hälla upp vatten ur en dunk med en hand
då man har en bejbis på den andra armen? Och det slutar liksom
inte klunka det liksom klunkklunkKLUNK. Ut på golvet.

I löve bo i hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0