Spegel spegel...


Eftersom M har hamnat i nån perfektionsnoja har varken vår hallspegel eller toalettspegel blivit uppsatta
vilket resulterat i att halspegeln flyttas in och ut ur badrummet alt hallen vartefter behovet finns (rakning, smink (sure..)osv). Blir spegeln kvar inne i badrummet (oftast) står den brevid toaletten vilket i sin tur resulterar i att man ser sig själv när man sitter och bajsar (i början bar jag ut den). Sen tittade jag åt andra hållet men numer har jag vant mig vid att sminka mig samtidigt, dra svarta strån från hakan (den står ju så nära), räkna gråa hårstrån osv. Inatt när jag var uppe såg jag jag hade valkar på ryggen av bhn. Men vaffan?! Det är ju inte fräscht! Sen såg jag att min profil var rätt schysst tills jag ställde mig upp och såg resterna av min mage hänga över mummelbyxorna. Insåg också att profilen bara var okej pga att brösten pekar längre ut än magen, vilket gör att jag måste antingen banta eller amma tills bejbis blir 18 år eftersom det är mjölken som gör brösten. Sen kommer jag få hissa upp dom med hjälp av gaffa.
Idag ska vi skruva upp den i hallen.
Spegeln alltså.


Alltså.
Igår såg vi The ninth gate med Johnny Depp, vilket resulterat i att jag suttit och sett mig över axeln
varje gång jag ammat i natt av rädsla för...att ja vadå? Att Lucifer ska komma och ta mig?
Jag kom till insikt i morse och insåg att han antagligen inte väljer en trött, sliten, blekfet nyförlöst morsa om han ska hämta hem ngn (dock är mina strån på hakan välansade!), han har säkert bättre smak än så. Jag kommer antagligen till himlen trots alla mina fel, Gud är den ende god nog att ha överseende med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0