Världens


snällaste bejbis och jordens tröttaste mamma.
Räknde snabbt ut att jag på fem nätter sovit knappt 20 timmar,
dvs somna vid tolv, vakna vid två, somna om vid tre vakna vid fem.
Att få sova fyra timmar i sträck frambringar en känsla av
att vara utvilad. Fyra timmar uppdelat på två är inte lika uppiggande
och idag är jag bara trötttrötttrött.
Bejbis har inte varit utanför dörren på två dagar, jag fryser och det är kallt ute.
Men mest är det hantverkarnas fel då jag fått sitta här och vänta in information.

Nu har jag en upphuggen skorsten och väntar på att de ska fixa den på måndag.
Fy fan vad trött jag är på att aldrig bli färdig! Har hängt upp gardiner i ngt
desperat försök att få till hemkänslan men den ständiga jakten på allt damm
som blir efter borr och slag i kombination med avsaknad sömn
är jag bara trött och less.

Jag ska åka till Konsum i kväll när M kommer hem. Kanske kommer jag aldrig mer tillbaks.
Sänder ett kort från Mexico. Bara sådär.

Hasta luego

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men det är ju i alla fall så att du är i en värld nu där du kan beställa hem hantverkare som hugger upp skorstenen och med en M som kommer hem på kvällen. På något inverterat sätt är det väl en utveckling =)

2009-02-20 @ 16:21:04
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Det är det!

Men väntan var så lång och nu är vi där, men det blir ändå inte klart. Men hej livet! =)

2009-02-22 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0