Angående


mina vakna nätter ihop med Bejbis (det här håller på att bli en mammablogg, men som
ni förstått träffar jag inte många andra än just barnen. Och M. Fast jag har lovat inte skriva om honom. Så jag skriver inte om honom, M. Jag stryker över det så ni inte vet vem jag menar...) så har det tjatats om ett amningste som kan hjälpa till med mjölktillgången. Nu har jag mjölk och det verkar som hon bara inte ids äta sig mätt utan somnar (åh vilken skön bejbis, jag skulle också vilja somna mitt i maten) mitt i liksom.

Kan det bli värre. Nån tänker ut att ; Ja! Vi blandar kanske det äckligaste som finns, fänkål och anis, det låter spännande och nyttigt. Och sen för att göra det ännuvärre (när man inte tror det går) toppar vi det med kummin!
Men jävlar vad illa det smakar!
Hade jag mjölk innan har jag det inte nu, det här sk avkoket får brösten att vända sig inåt!
Fy fan.

Nähätack.

Sen läste jag nånstans att det också skulle öka aptiten. Hos MIG!
NÄHÄDUTACK!

Jag kommer se ut som Miss Piggy i dom där skorna om jag inte slutar äta
den där förbannade chokladen.

Nåväl.

Igår kväll/natt väckte jag M och framförde att om "det" som rör sig i hallväggen inte flyttar ut väldigt snart gör jag det.
Och visar sig "det" inne (jag tyckte jag hörde "det " på golvet) klär jag bara på Bejbis och mig och sätter oss i bilen
och åker. Skitäckligt och irriterande. Betalar "det" hyra? Nej.
Kanske ska sätta ut det där avkoket, "det" lär inte höra av sig igen.










Kommentarer
Postat av: Lotta

"Det" är antagligen en liten jävla äcklig sak med svans?? Jag hade redan varit borta, väldigt långt borta. Men ok, han utrotar "det" och du kan åter komma hem efter en härlig semester på Mauritius med bejbis? Lägg fram förslaget vetja! Nu när allt ändå är grått o trist så vad gör det? Kanske lite i plånboken, men när du nu ändå är på G med bloggandet så löser det sig snart. Man kan kalla dig nya "Linda >Rosing" (Utan botox i läppen)

Puss

2009-03-05 @ 13:01:15
Postat av: Åsa

Ja för där finns det säkert inga kryp..=) Men där finns det barnflickor och paraplydrinkar.



Puss!

2009-03-05 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0