Att vara svartsjuk

är väl att dra det lite väl långt
men jag vet inte om jag presenterat er för Lola?

Det här är Lola.


Lola har funnits i mitt liv i många år, först hängde hon över
sängen i Ms sovrum, sen fick hon flytta till en annan vägg
när vi inhandlade en ny tavla men hon har liksom ändå alltid funnits där
med sin jävla midja och schyssta tuttar.

Nu har jag hängt Lola i sovrummet igen och nedanför står min fåtölj
jag sitter och ammar i.
Igår snurrade jag på fåtöljen och såg att Bejbis ögon satt kvar och jag vänder på huvudet och inser
hon tittar på Lola. 
Inte konstigt med dom tuttarna!
Så nu tittar både pappa och bejbis på samma kroppsdelar men för olika
ändamål.

Lola bakar inte, annars vetifan hur långvarig jag hade blivit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0