Blögga


står lite still.
Inte mitt fel! På vägen hit finns det så många måsten
och behov så jag kommer inte till datoren.

Jag kom överrens med mej själv om att M idag skulle få grilla revbenen jag tog ur
frysen och dränkte i vitlök. Lite kyla har ju aldrig hindrat ngn tänker jag.
Sen kom regnet. Sen kom snön.
Vildsvinsrevben i ugnen funkar det också.

Och i morgon ska jag träffa Dr gynekologen Anders.
Anders.
Jag har svårt för manliga gynläkare, jag vet inte men jag känner mej
inte helt tillfreds över att dra av mig brallorna och fläka upp mig i stolen ens för en kvinna
och en man som valt det yrket får mej att känna mej olustig men det kanske säger mer
om mej än om honom, jag vet inte. 

"Hejhej, här är min muff. Ta i hand känns väl fånigt? Du ska ju liksom ändå köra upp
den i mina intimare delar så det är väl bara att penetrera problemet så att säga."

Okej det där sista var väl onödigt men jag är inte nöjd med Anders. En Andrea hade
känts bättre, en kvinna kan ju liksom relatera lite mer... Men jag måste dit. Jag blöder. Nej förresten, jag BLÖDER.
I fem dagar har det forsat. Och jag fick idag en ny upplevelse när jag
skulle handla bindor. De finns med doft. Men varför?!
Jag vill inte ha nån luktandes mellan mina ben när jag blöder? Ska man skreva
i soffan på kvällen och sända ut lite kamomilldoft till sin man?
Så sunkig iaf jag känner mig när jag blodar hjälper inte lite parfymerade bindor.

Nåväl.

I got to amma.


(så här är lite som jag känner mig fast hon är mer nöjd, hon blöder
antagligen inte)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Shit. Trist läge.

Jag var akut på gyn om natten förra månaden, smärtan var total. Jag var till och med tyst. Ganska ynklig i gynstol med R. som sällskap hållandes i handen och en dansk som betämt hävdade att allt innuti var elegant.



Jag hoppas du snabbt blir fit!



=)

2009-03-03 @ 16:26:27
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Men aj! Jo det var nog elegant alltid. Jag är viril så att säga. Hade jag varit häst hade jag varit ett säkert kort till avel.

2009-03-03 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0