Mina köksväggar




När man tröttnar kan man låta barnen fylla i blommorna med
kritor.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fräck tapet..fylla i kan vi väl göra vid midsommar då ni ska ha fest? Alla får måla 2 blommor var, sen kanske det är det lika bra att måla över hela alltihop?

Najs va?



Puss

2009-03-06 @ 13:07:56
Postat av: Ulrika

Jag har gjort det med att låta barnen måla, på ett barnkalas. Någon vecka efter kom jag in på en utbildning och fick ett jobb jag inte kunde tacka nej till. Körde båda samtidigt fulltid, levde med barnteckningar i ett år över hela köket.

2009-03-06 @ 15:41:48
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Lotta: Eller INTE!

Ulrika: Inte heller!

2009-03-06 @ 16:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0