Snabbis


Jag smygbloggar.
Plockar officiellt ur diskmaskinen alt ammar.

Jag hade fel.
Anders var grym!
Skit i det var hans ledord.
Jag gillar sånt.
Skit i det.

Och så var han ju man.

Mina äggstockar har kickat igång igen och ger
mej mensen från helvetet och jag tillhör de 1-2% som
inte skyddas av amningen.
Vilken förvåning...

Varför är det inte den delen av kroppen som bränner fett som är
lite aktiv och inte fortplantningsorganen?
Gud, varför är det så?

Jag var antagligen den gladaste personen på
sjukhuset. Se folk, tala med folk (även om det är uttråkade
undersköterskor) och veta att det finns ett liv utanför hemmet
fick mej att glänsa.

Nu måste jag nog dra mej tillbaka, jag behövs så att säga.

Tills dess mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

=)



Du behöver människor.

2009-03-03 @ 21:24:43
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: Å

usch, ja jag vet.

2009-03-04 @ 09:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0