Tokbloggar

Invirad handduk (närmaste *uk jag kommer), har burit ved, snorbejbis sover
lite sådär, vikt tvätt, bakat bröd och ska ikläda mig själv ngt klädsamt (ahahaha jetekul).

Igår tillbringade vi söndagseftermiddagen med en härlig familjemiddag med stek och gräddsås
och alla skrattade och var glada och friska!
Eller så var vi på barnakuten i Kalmar med en läkare som var en exakt kopia av Jonas Gardell,
minns inte vilket av det det var....

Vägen till Kalmar (ja det var visst där vi var) spelade jag upp "Emil i soppskålen" för M , just där
Emils pappa ifrågasätter hela familjens sinnestillstånd "är ni från vettet allesammans, ska ngn mer klämma in sig i soppskåla så för all del gör det, jag kan ta höskrindan med hela katthult på flaket till doktorn i Mariannelund" typ så.
Och så skrattar jag så jag kiknar. Och lyssnar igen.

Jag behöver komma ut lite mer.
Får inte ens in P1 på radion hemma.

(det enda barnet i bilen vid detta tillfälle var den som är 9 veckor bör tilläggas..)

Nu Livet.


Kommentarer
Postat av: Lotta

men vanu! Vad är fel på snorbejbisen?

Iaf Åsa, tack för de trevliga smsen....tack gode gud för rakhyvlar...skogsmus- go away!



Puss

2009-03-16 @ 13:37:51
Postat av: Ulrika

Men oj, oj oj och så liten och akuten. Läskigt och jag hoppas att det är bra igen med er.



P1 och all annan SR Radio och en massa annan kan man ju lyssna på via nätet. Räddning där ingen täckning finns.



http://www.sr.se/



Kram och sånt och uppmuntrande tillrop. Snart är alla barnen stora och försörjer dig!

2009-03-17 @ 19:41:36
URL: http://dramahastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0