Asså

M har plockat i diskmaskinen sen jag skrev skiten så jag har inte fått
avreagera mig än. Hörde på radion att när man går hemma och är typ
mammaledig retar man sig mer på partnerns ev brister (strumpor på golvet,
uppfällda toalock osv..).

Jag sätter därmed punkt för nu.

Igår var jag och Bejbis på Öland och köpte ny bilstol till henne.
2000 pix. Kul.

Vad som kändes ännumer trist är vad vi lämnade bakom oss när vi åkte
hem och vad som väntade oss på fastlandet:



Inte ett moln över Öland och hemma blåste det och var så jävla mulet (som synes).
Vi åkte Pappamobilen som ni också ser vilket resulterade i att Bejbis kunde sitta fram hos mig
(no shit, det finns inget baksäte..) och vi hade en toppendag och en härlig resa.
Vi testade nya skorna:


Som sen var roligare leka med när vi kom hem, men jag har bra vibbar gällande hennes
framtida skooholictendenser. Mammas flicka!



Sen grillade vi vildsvinskottletter (well. M did. Det var ju kallt. Vi satt i fönstret och tittade på).

Sen tittade vi på riduppvisning:


Samlat och fint. De gör jävlar i det halt på en sekund. Och vänder på en femöring.
Och för att inte tala om bakdelsvändningarna!
Kanonponnys!

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0