Idag är ingen vanlig dag


Fick en massa långbenta röda rosor av min man på morgonen.

"Vad har du gjort?" var min första fråga.
"Det är så tacksamt ge dig ngt" var svaret.

Så idag har vi doftat rosor till det nykokta kaffet.
Och en tid för massage fick jag också.

...

Kan det ha med att göra han ska åka både på jakt
och skogsElmia? Två helger.
Vad han inte vet är att jag kanske åker på ridläger...
(nu vet jag flera av er nära sätter kaffet i halsen av skratt, och ja det var ett skoj,
det där gör man bara en gång i livet om man vill komma undan med det).

=)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är ju INTE förvånad över att du frågade vad han gjort! Hahahahha.. Denna diskution har ju du och jag haft måååånga gånger. :)



Pössss

2009-05-14 @ 10:06:04
Postat av: åsa

As är dom! =) Puss (jag fyllde visst år...)

2009-05-14 @ 15:18:47
Postat av: Ulrika

Grattis på födelsedagen då!



Och du kan ju komma hit på ridläger, man måste inte ha neuropsykiatrisk diagnos för att rida i Maglehult, även om det kan hjälpa =D

2009-05-14 @ 17:17:58
URL: http://dramahastar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åh så gärna jag kommer och pussar på mular. Och vad gäller åkomman är den inte neuro, den är bara psykotisk. Jag måste komma den här sommaren, det känns som bara några veckor sen jag var nere med svarat hingsten hos dig och vi släppte ihop dom. Åh så han njöt!

Förövrigt har jag funderat på hur man skulle kunna frakta hans vagn till er. Han tycker det ju är SÅ kul och barnen skulle säkert tycka det var kul köra? Jag har klurat lite i bakhuvudet då och då.

Visst tog jag med selen?



2009-05-15 @ 07:26:18
Postat av: Ulrika

Det hade ju varit otroligt roligt med vagn till Åvik =)



En brösta/travsele ska finnas här. Kanske bästa att jag går och smörjer upp den;)



Visst är det märkligt länge sedan ni kom, Åvik och du?



kram och hej!

2009-05-16 @ 08:41:15
URL: http://dramahastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0