Joråsåatte


Fuck this week.

Åkte förra lördagen (söndagen?) sju mil såna här vägar


jag och Bejbis för att köpa dessa här åt T & S


Och som ett brev på posten när man skaffar djur, vilket sort som helst,
har den ena stuckit sig svårt i ögat och vi har redan varit hos veterinären.
...
Det känns så menlöst åka till veterinären för ett djur mindre än en meter.
Och dessutom är jag van vid att veterinären kommer till mig.
Bortskämming.

Iallafall.
Är sen. Har fått tid för hela la familja hos Dårhuset (vårdcentralen) för jag bir sjuk varje gång T&S kommer, jag tror
de bär på ngn smitta som vi inte vet om. Vi kommer alltså bli smittade av ngt nytt när vi kliver in där.

Lördag morgon:


Är och ger kusinernas hästar Butta. Jag vill också ha butta. Mot min förkylning
från helvetet. Mer butta åt folket.

Och slutligen en bild jag lovat F.

Jag och Die hemgjorda Plockepinnemaskinen ja:


Nu: Hej!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men nu kanske d är en hon o en han i kaninburen, så då löser sig allt. När den ena sjukar nästa gång är det många kvar iaf. Se d från den ljusa sidan.Å smittan är nog stadsviruset, du vet. Vi i stan har ju ankdammen..a-lagare och sånt medans ni på vischan andas ren luft från kohagen..så ni kanske kan få doktorn att komma hem till er, funkar ju i Australien?? Krya på er. Kram

2009-05-25 @ 21:23:46
Postat av: Lotta

Vafan...jag skickade ju inlägget..hur kan Bullas namn komma dit då??? Stadsvirus?

2009-05-25 @ 21:24:48
Postat av: åsa

solbacksvirus.

I fixbort. =)

2009-05-26 @ 09:59:48
Postat av: Lotta

u fix everything babe..hehe

2009-05-26 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0