Kyling kom

Vi är kylda, Bejbis y yo.
Vad mig beträffar känns det ju ovidkommande men ACK vad vi inte vill Bejbisåka
sjukhus mer alls, ännumindre natta över där.

Därför har jag tröstätit lite choklad nu på morgonen.
Slog till och firade liksom att jag kommer i mina jeans igen och tog några bitar till
(Hur fan det gick till är i sig ett mysterium. Jeansen alltså).

Folk har börjat tackat ja till vår oigenomtänkta midsommarlunch.
Jag tänker sol, barn, potatis. sill, grillkorv och en stång att ikläda ihop
och baktanken är då: barnen stimmar runt fallosen och vuxna umgås.
Ovackert men enkelt.

Jag har inte hunnit ringa hälften av de jag tänkte så vill ni
är ni mer än välkomna. Hör av er bara så jag vet.

Har gjort rabarbersnaps, det enda jag faktiskt gillar innehållandes rabarber
men insåg jag inte kommer få dricka ngn den här midsommaraftonen HELLER!
...

Nu kom snyting.


Kommentarer
Postat av: Lotta

2009-05-27 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0