Lovelöv


Söndagen gick till en ren familjefest av lövkrattande (RÄFSA HETER DET, fräser M, men nu är jag uppvuxen i Sthlm och där säger man kratta, iaf i min del av stan. Han blir skitprovocerad av att jag lär barnen att KRATTA löv och hämtar en järnkratta, en riktig alltså och visar pedagogiskt skillnaden. Skitkul tycker ju jag att det är och har talat vitt och brett om hur vi har krattat löv i helgen) och grillning av korv i höstrusket.

Ett dagsarbete och vi har bara gjort baksidan.

 

Igår tog vi alla influensavaccinationen enbart för Bejbis skull. Idag har jag feber som en jävla mes, jag som aldrig har feber blir så jävla klen bara jag passerar 37,4. Hej Panodil.
Förövrigt kan jag inte klaga, vi har alla känslan av att ha blivit rejält påpucklade på armen men fö inget illa med det.

Grattis säger vi till L8 som passerar ännu en åldersnivå. Hurrahurra! Frågan är bara vad vi strävar för? Pensionen?
Då jävlar ska det drickas lunchvin på restaurangerna och tallas på lammkött.

Nu måste jag elda.

Pussiljumsken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack skaruha! Känns som om man längtar till pension, lammkött och lunchvin..hehe. Jag kan riktigt se oss framför mig..brrrr

2009-11-12 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0