Telefjånen

is funk igen.

Är skitless på alla recept på tv eller tidningar som enbart består av vildsvin/lamm/älg alt rådjur i rosmarin och enbär i olika konstellationer. Jättefint och jättegott. Jo precis. Om man inte äter det JÄMT!!! Fan vad jag längtar efter en jävla Kolbergakebab bakpå Lindas moped Med båda sås på mycket. Och torka av fingrarna på ridkläderna. Fan va skönt.

Kulturnatt igår, svintrött idag. Ska iväg chokladprova för ett gäng möhippare. Ska det till ett bröllop för vi ska få gå på kalas med vänner förövrigt? Det är så jävla bökigt få ihop ngt numer så jag skiter i det, jag har försökt.
Jag tackar ja när ngn annan tar tag i det.

Iaf.

Åt oxfilé igår, till sista slicken! Jag tänker fälla en buffel så vi kan få lite nötkött, är så less på
djuren i frysen. Nu upprepar jag mig. Är lite stressad, borde kanske plocka ihop choklad istället för att sitta här och sura. Jag är hungrig också.


Ja vi säger väl det då.



Kommentarer
Postat av: L8

Jaa, en kebab att äta i påsen..med dom goda pommesen..att åka dit med Berra o höra henne fnissa så tårarna rinner. ÅH, vad jag kan sakna den tiden! Fan, Åsa! Vi lånar en moppe så kan jag åka på dig, ta på ridbrallorna och köpa Kolbergakebab...snälla!? Ja, varför ses vi aldrig allihop? Vad är det för klena ursäkter vi har egentligen? Ska vi ta en tjejfest nu när (35) närmar sig? Det inom parentes finns egentligen inte..29½ är jag ju..

2009-11-07 @ 19:20:25
Postat av: åsa

Ja för faan! Det är ju bråttom, du fyller ju..eh..om TVÅ DAGAR L8!!!!!!!

Ja gud, Berras SAAB och jesus. Min moppe tog sig aldrig upp med hängare för Gränerumsbacken..=)

2009-11-08 @ 14:58:45
Postat av: Anonym

vadå, det är ju om många sekunder...vi hinner!!!! Kom o hämta mig!



gänerumsbacken är en riktig j-a dödare...

2009-11-09 @ 17:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0