Today is a goooood day


Aha!

Senaste nätternas sömn har stannat på ett snitt på 3ochenhalvtimme.
Med en bejbis på armen gjorde jag sedan detta men inspiration av Ulrika.

Im good.

Fram med mindre sömn åt folket, du blir slug avatt!


Free IQ Tests





Ni kan do it här



Superior intelligence! Jag är nästan Einstein, det kunde man tro va?


/ Ödmjuk




Ps. Detta jävla soliga väder tar döden på mitt humör. Damm damm damm, damm överallt. Släck soljäveln! Ds.

Ps 2. Var tvungen göra mensatestet också nu när det verkar flyta. Jag sjönk kan man säga; 

(Kopierat rakt av från Mensa.se, prova du också!)
   

Resultat

Din IQ beräknas vara

122


Detta motsvarar 93:e percentilen, dvs 93% av befolkningen har en IQ mindre än 122.För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

Även om just denna prestation placerar dig en bit under avskärningen finns det en skaplig möjlighet att du ändå skulle kunna kvalificera dig för medlemskap i Mensa. Anmäl dig till det övervakade antagningstestet för att få veta säkert!


(Kopierat rakt av från Mensa.se)

 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag gjorde menza igår också, fast då tjatade Otto hela tiden och jag lyckades få ett så lågt IQ att menza menade att det inte var mätbart:)



2009-11-20 @ 18:29:40
Postat av: åsa

Haha, jag tänker inte göra om det just därför. =) Vem vet hur man kategoriseras då liksom?

2009-11-21 @ 07:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0