Byfåne


Igår blev det så jag fick sätta mig i bilen åka till "stan" hämta bete för det ev kräftfisket vi tänkt oss på fredag.
Morfar hade fixat en säck fisk. Så.
Inte sugen åka bil men chansen att få åka helt själv ger egentid (sjukt som fan) och iförd mina DKsolglajer, mina absoluta favorit Fornarinajeans och Manoloskor (ja jag ironiserar över mitt märkesinlägg längre ner men det är skillnad på att vara 7 och trettiotr..eh..25!)) känner jag ett sting av mitt forna jag och lagom till första byn lägger jag på telefonen och sätter igång stereon och inväntar en skön resa i full fräs med högsta otillåtna volym och ut strömmar lejonkungen.

Och ungefär där kom jag snabbt tillbaks till verkligheten.

Man kan inte fly vardagen men man kan försöka.

(Letade upp min Appetite for destruction och kompenserade all lejonkung i världen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0