Los Sittbones


Blevo ömma samma sekund jag slog ner röven i sadeln.
Varför känns de alltid som blödande öppna sår dagen efter?

Hursomhelst var vi ute på en fantastisk långlång tur i knoppande skog
och mjuka vägar och pratade om allt vi inte hunnit prata färdigt om
de senaste veckorna.

Sen kommer den här hem till mig till helgen:

Ja suddig men eländet vägrade stå still.
Lilla Luci.
e.Sambesi 2ue.Gauguin de Lully
Vi får väl se hur länge mina ben är intakta.

Sen försöker jag få till hämtandet av häst i Dalarna.
Det är långt när man börjar räkna mil med släp bakom bilen.
Det blir för lång restid.
Det känns som ett stort problem just nu.

Vad M säger?
Vet inte. Har inte talat om det än.

Nu är det äntligen en hemmadag.
Puss!


Kommentarer
Postat av: L8

Me like, det betyder ju ridning (på häst dårå) och det kan ju vara lite omväxling, elr hur! hehe

2010-04-25 @ 11:25:57
Postat av: åsa

Du bruden, tala för dig själv! Jag kör hundstilen. =)

2010-04-25 @ 20:12:33
Postat av: åsa

Gud vad jag är ROLIG!

2010-04-25 @ 20:13:41
Postat av: L8

jaja, hund e heeelt okej.. och JA Åsa, du är rolig (iaf ibland) Kram

2010-04-26 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0