Men nu jävlar börjar det likna något!

För att citera L8.

Idag vankas det kvalitetstid! Det var på tiiiden!
Jobba först, Tina sedan.
Det lär bli en lång tur i skogen om jag känner oss rätt.
Eftersom jag inte varit där och suttit på hästen på ett antal veckor
blir det alltså enbart skritt då hon inte rids annars (det är bara jag som
vågar sätta lårbenshalsen till).
Men ÅHHH vad skönt det ska bli, vi har inte haft en färdigtalad konversation
sen jag minns inte när. Det är alltid "nåtannat" ivägen.

Ms bästa kompis kommer upp från skåneland med sina döttarar idag men
jag har gjort upp med mitt samvete och väljer Virvhult. Fan.
Vi får ju aldrig till det annars.
Då får de dessutom tillfälle att umgås och tala ostört hemma på Torpet
(vad män nu kan ha att tala om) (Ja. Ironi. Haha.).

Min vän NN har varit på nya äventyr i singelträsket och sist
försökte hon avstå ett hångel.
Och vad hindrade dig från att avstå NN?
-Han var så bra.

....

Ja jävlar.
Är det konstigt man skrattar.
Du förstår inte själv hur kul du är.


Förövrigt har jag efter lång och inte svår väntan skaffat mig ett konto på fejjan,
fast jag vågat vägra så länge. Och det har också varit ohyggligt underhållande vill jag påstå.
Ja, inte väntan utan upptäckten av hur alla människor jag inte sett på eoner ser ut och har hamnat!

Så här ser jag ut när jag åker skruttibangbil;

Ser ut som jag har åttiotalsfrippa. Har jag inte. Trasslet är uppsatt.

Har jag en jääävla tur får jag en ny närmsta veckan. Ja bil då.
Det är lite halvsaggigt att åka omkring i en halvtfungerande bil,
jag längtar lite normalitet gällande bil igen.

Tills dess!

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0