Happy days!



Tisdag:

- Jobb

- Trasiga torkare på bilen

- Snö övanför knäna

- Släpat vatten till djuren

- Strömavbrott (min man körde av min kabel till stallet när han plogade vilket utlöste strömavbrott i hela huset)

- Ms brors lastmaskin gick i sönder så han fick åka dit ploga också

- Skottat hundgården för fjärde kvällen i rad


M frågar; blir det ngt erotiskt ikväll?
Vilket skämt. Båda utslagna klockan halv nio i soffan.

Vilket jävla Svenssonliv.



Var är min slangvärmare? Alt, kan man ställa hästarna i källaren? Eller nej just det. Där är det ju bajs.

Min trädgård (jordgubbsland, hallonbuskage och potatisland) och hage på framsidan är fortfarande uppgrävd för avloppet för DET KOM JU SNÖ!! No shit sherlock! Ovanligt vid den här årstiden. Unikt liksom.

Vill ha en ridoverall alt skoteroverall. Och ett par snowjogging. Finns det numer?




För någon vecka sedan, hela storgubbejakten grillade i vår trädgård. En gris fick dom på 30 man. Bra där!




Så här ser min framsida ut nu:


Är bara ett långt långt jättedike som drar fram genom hela gräsmattan och genom en av hagarna.
Kul ju! Kan både barn, hundar och hästar trilla ner i. Ja det är stängslat men jag måste ju vara pessimist ju.

Positivt dock:


Andra trädet fällt, början till mina uteboxar börjar ta form. Okej. Det var väl positivt kanske.
Men det är på gång, fler träd har fallit om jag säger så. Schas ut i skogen gubbe!
Jag älskar min man!

Det var väl ett fint avslut?
Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0