Människor



är sjuka.

Hur kan man lämna sin fastspända  (uppskattningsvis) 2-3 åring i en bil ensam
när man själv går in och handlar?

Jag kunde fan inte låta bli göra mig ett ärende in i butiken mamman befann sig och med väldigt lyfta ögonbryn fråga om det var hon som lämnat sitt barn ensamt i bilen.




Jag blir så innihelvetes förbannad.

Lämnar jag mina 9åringar är de fullt kapabla knäppa sig loss och ta sig ur bilen vid behov. Ett litet barn kan inte ens lösgöra sig från barnsäkerhetslåset på bilstolen, än mindre ta sig ur.
Hon såg inte ens bilen från affären hon befann sig i.

För att få ha djur kontrolleras man jävligt noga men barn kan vilken idiot som helst skaffa.


Jag blir så jävla lack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med.. men den sista idioten är inte född än..

väntar med spänning på ditt nästa inlägg vännen.. ;)

2010-12-24 @ 21:17:11
Postat av: Elin

Du - jag har en kund på jobbet som ALLTID låter flickan sitta i bilen (ca 3år)

"hon sover..."

Jaha men då kanske ni ska skynda er ut innan hon vaknar då!!!! och inte stå här o blarra skit i en halvtimma eller två..

GAH.

2010-12-30 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0