Feber

eller ngt annat har intagit min späda (...) lekamen. Fryserihjäl och huvudvärkar och vill sova.

Och hur fan tänkte Oskarshamns skolväsende när man la skolstarten idag, en fredag? Tänk de som rest till fjälls/varmlandat/släktträffats och måste ta sig hem för en dagjävel och sen vara ledig helgen. Några som är bittra för de inte får vara lediga själva och då ska ingen vara det (som man känner sig själv känner man andra osv)?

I Högsby börjar inte barnen fören på tisdag.
Men skit i det, barnen är glada och jag var tvungen handla ändå.

Har snöat in på Icas rotsakschips friterade i solrosolja och havssalt. Jag lär inte bli längre och smalare av dom (heller) precis men ackackack så gott. Sötpotatis,  palsternacka, rödbeta y morot.
Prova folk, de är fantastiska!

Nu måste jag gå och peta in pinnar i brasorna.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! Och ät dina chirre i lugn o ro, d finns så mkt annat du kan bli fet av....kram

2010-01-08 @ 19:05:13
Postat av: Ulrika

Krya på dig och hej och hoj och ha det jätteskoj=)



med chips eller annat. Mat trycker på något område i magsäcken som gör att oxybloxy-hormonerna (oxyticin, kanske det var som de hette)svämmar över. Samma oxybloxy som vid rejält sex eller långvarigt ammande. Är det inte det ena så är det andra, man behöver.

2010-01-11 @ 20:50:39
Postat av: åsa

Lite rejält sex vore ju att föredra. Ska säga till M att om jag ska vara fit till sommaren är det bäst vi sätterigång!

2010-01-14 @ 07:22:41
Postat av: L8

utmärkt ide...

2010-01-14 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0