Hijo de una camionada de putas


Igår gav min bil upp på färd och numer är tiden förbi för slugen.
Min finafina bil. Inte en rostfläck. Har startat varenda jävla gång jag vridit på
nyckeln. Den har tagit mig på många äventyr, fler än vad bör talas om.

Jag kan acceptera att den dragit sista sucken och gått i taket men det som sticker är
alla jävla små sönderrostade Nissan micra, Toyota osvosv som susar förbi med konstiga
läten från1980nåt och funkar.
Min finafina blanka röda -01a bara står och glänser i sin död.

Det är inte rättvist!
Jag säger ju jag skulle ha valt en bilmekaniker framför hovslagare.
I SYNNERHET nu när jag inte ens har häst.
Men han är ju fin .

E frågade om Himpansungen talade än, hon var övertygad ett av de första orden blir kuk.
Jag tycker kuk är ett bra och användbart ord.
Om spanjorerna använder sig av hora säger jag kuk.
Så vadå?

Har sprängande huvudvärk och det är bara ett jävla pussel att fåihop dagarna nu,
det är inte så praktiskt bo på landet med EN bil med två säten i.

Har varit på sjukhuset med Himpansungen idag för diverse återbesöksskit, hade
Dr Jonaslookalikegardell.

Måste injicera mer kaffe.

Hej.

Se så vackra de är, det spanska fullblodet och helvetesmaskinen.






Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hade jag inte varit stadd vid så usel kassa hade jag köpt och skickat denna till dig:



http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=917037483X



upp-piggning hela året:)

2010-01-21 @ 19:18:08
Postat av: L8

R.I.P slugen!! Jadu, dina färder i detta spanish fullblodet ska man inte prata högt om..

kuk är ett bra ord och i viss mån en najs grej. Nu har ju Mr. DB lite problem i halmen men men, jag har fått ett fröjdefullt sovliv! Moahahaha! NOT

Kaffe injiceras på hög nivå on sunhillroad för tillfället, varför uppfann man tlött??? Ett stående inslag i min fula värld!

Over and out!

2010-01-21 @ 19:29:06
Postat av: j

Om du smörar kanske han köper den avsevärt mer familjeanpassde Defender 130!

2010-01-22 @ 00:26:30
Postat av: åsa

Åh Ulrika, ja!

L8, man behöver gå beyond trött, då blir det liksom härligt.

J, ja det lär ju bli oundvikligt i längden. Men som alla män måste ni smörjas långsamt så ni sedan tror ni kom på det själva och det är ert eget beslut. Fy fan vad vi kvinnor har sänkt oss bara för komma ner på manlig nivå. Som att hantera barn. Skillnaden är dock att man kan ev påskynda resultatet med en avsugning eller två.



( Åh andra sidan så blir man både döv och får parkinson av att åka längre sträckor i helvetesmaskinen så jag vill ändå ha en snabb och glansig bil. Röd liksom. =) )

2010-01-22 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0