Im with stupid



Så mycket telefjonsamtal, så mycket oreda och så lite verkan.
Gud så segdraget allt är.

Positivt igår, ställde mig på vågen i sjukhusrummet och som vanligt tänkte jag mig säga att "oj vad Himpansungen väger mycket, minst 20 kg!" när jag insåg att när jag dragit bort hennes 10kgs tyngd var jag nere på normalvikt.
Tjohoo! tänkte jag först. Sen kom jag på att jag ÄNDÅ inte kommer i mina jeans.

Vad är grejen med det?
Har mitt fett utvecklats till såndär bubbelplast, dvs väger inget men är ohyggligt skrymande?
Måste kanske tala om för mina jeans att jag SKA passa i dom enligt beräkning. Då kanske de släpper till!
Mysteriet fortsätter.

Har glömt tala om historien om vårt nygrävda avloppssystem som funkar sådär, ska utveckla vid senare tillfälle. Men då det bubblar i köksslasken så fort ngn spolar i ngn kran alt toalett, diskmaskin osv så förväntar jag mig en kaskad av bajsvatten i fontänformation ur ngn av avloppen (vad fan heter det, de där på golvet? Min hjärna är helt slö) i källaren. Har vi riktigt tur kanske det står en fontän i köket också!
Inget överraskar mig längre.
Inget.
Try me.


Kommentarer
Postat av: L8

jag säger som hon flickan på JC sa när jag skulle köpa nya jeans

- det kanske har omfördelat sig..

vadå DET??? sladdret, fettet, traktordäcket u name it. Men säg det då ist för att va så jävla finkänslig! Denna vecka har jag fått höra att jag

-du är väl 38 el så? (ja, om 2 år!!! Gubbjävel)

-var det längesen du fick barn? (ja, sisådär 6,5 år sen)

-du ser alltid så trött ut! (ja, för DET har lixåm flyttat upp under mina ögon, men jag behöver inte köpa påsar när jag handlar, jag har påsarna med mig jämt, har du det IDIOT!?)

Over and out

2010-01-22 @ 19:08:20
Postat av: åsa

Hahahha, sa hon det? Fan va roligt! Ja men du är väl 38...? =) Ska dom bry sig? Sköt ditt eget för fan liksom. Kram!

2010-01-23 @ 07:21:24
Postat av: L8

vadå loligt? jag känner mig verkligen som tlött fet å fyrtio..å du din lilla slyna, jag e bara 29,5! Så d så! hahahaha

2010-01-24 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0