.....



Vädret gott folk.
Vädret.
7 november eller 7 maj?


Lovad F lite bilder på Ze Dög.
Försökte stress ta några innan jag skulle fara idag, som alltid
när något ska göras smidigt och snabbt går det åt helvete.
Himpansungen förstörde alla blivande fina kort med att
1: Lägga sig brevid hunden.
2: Stimma upp den.
3: Kasta leksaker.

Men här är bevisen iaf:
Liten Dög, just 11 veckor.
75% gråhund
25% wachtel
Vill inte gå ut i regnet.
Är morgontrött.
Vilken fantastisk blivande jakthund.














Jaja.

Förövrigt är vi tillbaks på regntäckesstadiet - grav nackdel ha ett halvblod utan päls på lösdrift.
Kyla gör ju inget men kyla kombinerat med nederbörd och ingenstans att kunna stalla in på natten
gör hon får gå med regntäcke tills den här skiten försvunnit. Värdelöst.
Jag kan inte nog deklarera min kärlek till Kallbloden.

Som avslutning kan jag dela med mig av lite underbara Mia, lite av det vackra vi fick uppleva den 8 april.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men ser man på det fanns en hund i familjen

2010-05-11 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0