Javafan



Söndag foro jag och det spanska fullblodet till skåneland och snabbhånglade med bästeÅvik, Lilleman och Ulrika.
Pisseväder och alldeles förkort tid, men ack så trevligt!
Och jag längtar Åvik! Han var min klippa när jag var på botten.

Nu är det jobb igen och jag hinner inte med förtillfället. Vardagen svischar förbi i fullfräs och det bara blåser av vinddraget i mitt hår medans jag stapplar efter och knappt hinner göra det jag ska på en dag.

Måste ta tillbaks kontrollen över Livet.

Har lagt ner Lucia på obestämd tid, M ska åka upp ta av henne skorna igen.
Jag hinner helt enkelt inte när jag inte har henne hemma och jag inte har ngn som hjälper mig hålla igång henne.
Jag kan inte förstå varför ingen vill rida, hon är så jäkla trevlig, har all förutsättning med sin kanonstam, är väluppfostrad och har ett jävla steg.
Bockningarna som har inträffat beror enbart på fel sadlar, hon är känslig när de ligger fel.

Nåväl.

Ska sitta här på jobbet och hoppas min man kommer och rövar bort mig på spontansemester.

Jag lär få vänta.

Koffein.nu


Läste förövrigt den här sidan idag. Andra inlägget nerifrån. Jag sa nämligen under en diskussion med M igår att han jävlar i det hade det lätt när jag var gravid! Jag var lugn som en filbunke och ställde inte till scener eller ringde och grät och såna pinsamma saker som han jobbarkompis patetiska gravida flickvän gör.
Ska hålla låg profil idag när jag kommer hem....

Kommentarer
Postat av: U

Låg profil är det lika med ligga?

2010-10-28 @ 13:35:08
Postat av: Åsa

Ja.

2010-10-29 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0