Jävla nyfikna jävlar


Fy fan vad folk är nyfikna!

Frågar ut folk i min närhet om mitt privatliv
och sen hälsar och vinkar och är så talför när vi springer in i varann men
vågar inte fråga mej själv.

Fattar hon inte att jag får reda på det? Fast det är antagligen som L8 säger, hon är så
nyfiken så hon bryr sig inte att han är pinsam och att jag får reda på det, hennes vilja att veta allt om alla
går över alla sånna spärrar.

Hon fick ju inte reda på ngt smaskigt iaf eftersom jag är så osmaskig
men här handlar det ju om PRINCIPEN (som jag alltid säger jag inte har ngra).
Jävlar vad uppretad jag är.
Nästa gång ska jag fråga henne om det var ngt speciellt hon ville veta om mitt ex eftersom hon frågat ut en av mina bästa väninnors pappa.

Frågan idag är alltså; precis HUR pinsam får man bli när man passerat 35?!

Förövrigt har jag morgonridit i frusen höstskog och andats frisk klar luft.
Tur det. Annars vet jag inte hur jag tyglat mig.

Hejpåer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får vara hur pinsam som helst. Ingen lagstiftning inom det området.

2010-10-15 @ 16:14:12
Postat av: Åsa

Nä det är tydligt det. Och inte ens vett att skäms för det. DET borde vara straffbart iaf! Va pinsam då men skäms förhelvete!

2010-10-16 @ 15:46:27
Postat av: Anonym

Det hade varit bättre om vi hade varit lagen.



=D

2010-10-16 @ 22:26:37
Postat av: åsa

Grymt!

2010-10-17 @ 08:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0