Men det ligger

väl kräks och luckrar upp omslaget i min one by one (FF) skiva efter morgonens
skolskjuts och Himpansungen kaskadkräktes över hela stereon, panelen med knappar, växelspaken, sigsjälv, min handväska, hundlurvet på golvet, alla cdskivor.

Men hej stank.

Tål skivor att tvättas? Jag har iaf tvättat dom allihop. Ja inte i tvättmaskinen, inte ens jag är så slug.

Åksjuka. Ijustloveit!

Ingen ridning idag heller. Jag behöver ngn som hjälper mig hålla igång eländet.

I lördags tog vi en ponny, en vagn, tre ungar, en hund, en mamma och åkte till skogen (djupare in) och grillade körv med pappan i huset som markbereder inför planteringen.

Heldag med mys.

Igår åkte vi upp hela släkten med glögg (tog bilarna så långt det gick dock) och nybakade bullar
och gratulerade 40åringen. Jag hann även baka massa bjudpåjobbetglafs på morgonen och reducerade därmed suglistestrecken rejält!

Idag tvättar jag kräks och eldar som besatt. Det är strålande väder men blåsten och ett gammalt hus = kyla.
Hann ju inte handla mjölk heller då kräkset kom först så jag dricker svart kaffe. Hur kunde jag alltid ha det så förr? Öken.

Nu ska jag suga av golvet innan vi måste jaga in ponnysarna som går i trädgården.

Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0