Ser en

massa annonser på mustanger på hästnet.
Hade jag en mustang hade den fått heta Sally.
Såklart.
Det ligger ju redan där i munnen när man läser ordet mustang.


Nu har jag ingen.

Däremot två fullständigt respektlösa ponnys i trädgården ( vi har inte klippt gräset
på länge). Igår när vi skulle åka till dagis stod Fru Ponny parkerad framför bilen, jag startade motorn och tänkte hon skulle avlägsna sig.
Hon rörde inte en fena.
Jag kände mig lite stressad och desperat så jag tutar.
Inte ett öra rörde sig.
Jag tutar igen, i serier, hon står fortfarande kvar men trycker röven mot huven och liksom kliar sig.
VAFAN!!

Herr Ponny trycker undertiden mulen mot mitt fönster och glor glor glor och gör mulflåsimma på rutan och jag kopplar loss mig rusar ut och inser det enda som framkommit ur mitt desperata tutande är att hunden står och tokskäller i hundgården. Jag puttar iväg Fru Ponny som motvilligt går några steg och sätter mig i bilen och börjar om men kommer ändå inte förbi och får backa och trilska mig ut mellan två fullständigt respektlösa ponnies.

Iaf.

Vi har plockat mer svamp och M gör inte annat än står och rensar på kvällarna.
Stackars.

Svampmonstret;




Det var lite vindigt i helgen som gick...



T och Ze Dog


S kör skrot med Viktor:



Och jo, M har fyllt 40 också.

Hihi.


Häjpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0