Aaaaaj!



Jag flög av igår.
I ett staket.

Jag är glad jag är intakt.

Hej lårkaka.

Red i solen idag, galoppade i uppförsbacke, red ökad trav så mitt ridsällskaps ögon höll på att trilla ur.
Vilket steg!
Kändes som Åvik, full fräs.

Min kropp är öm av träningsvärk och ramlaavkrämpor, det är gött att leva!
Vilken lyx att få kvalitetstid innan jobbet!

Puss då.


Åh, glömde. Tappesko i söndags. M fick komma i måndags och slå på en ny.
När han gick ut till bilen drog han ett streck i luften och gjorde ett ritchande ljud.
Ett streck till på suglistan.

Haha, det är humor vänner! På riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, fy fan! du kommer att vara helt öm i munnen av allt sugande... (kväljer)

tur jag inte har häst m. tappsko eller man med hovslagaryrke...

2010-09-22 @ 19:47:37
Postat av: Åsa

As it ever will happen.....

Vänta bara tills älgjakten då jag ska ta hand om allt markarbete hemma och han ska bara fritida.

Då blir det många streck på min lista och vips så har det jämnat ut sig.

Jag är kvinna - alltså beräknande.

2010-09-23 @ 11:18:38
Postat av: Anonym

what goes around comes around... hade faktiskt inga tvivel på det när det gäller dig.. ;)

2010-09-23 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0