Är lite


låg och har tappat alla sugar.
Har liksom inget grepp och inget som lyser upp därframme.

Har tackat nej till ett välbetalt jobb.
Vill ha en ridbar häst. Luci är inte gångbar i mitt stall som det
ser ut nu. Och jag SKA ju inte ha ett halvblod.

Vill ha en investerare till mitt och Ts projekt.
Men jag orkar inte ta tag i allt.

Måste börja springa igen, jag går under av all fetma.

Och min älskade familj. Ja. Vad ska jag säga?
Alla ligger och hostar och drar i sig Pulmicort och Airomir (luftvägsvidgande
och slemlösande cortisonskit) och tillochmed hunden har börjat fnysa, hosta och kräkas (på
mina mattor).
Är det konstigt man tappar sugen ibland?
Jag är ju frisk men hade ju tagit allt slem i världen om barnen kunde få vara friska.
Men vänta bara, blir vi av med det här får de säkert löss. Det har ju tydligen varenda unge på skolan.

Lite lyx&flärd tack.
(Inkl massage.)




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi borde sammanstråla och vara berusade och snygga i festligt sammanhang. Jag tror att det är abstinens på gala-galenskap som gör en trist. All work and no fun makes Jack a dull boy. Eller vad ha nnu skrev i Shining. Sant är det nog. :)



2010-09-07 @ 20:06:48
Postat av: Åsa

Ja Ulrika, det borde vi med all säkerhet. Att få bli lite alkoholiserad och snygg i sällskap vore på tiden!!!!!!!! Det är precis den avsaknade du skriver om som längtas!! Ja, det hade jag förträngt men det är nog sant minsann!

2010-09-08 @ 11:51:39
Postat av: Anonym

haha, en två tre fyra jag är en partymyra...

på med klackarna så drar vi!! Pöss

2010-09-09 @ 17:51:01
Postat av: Åsa

Precis L8, det är mitt andranamn!!

2010-09-10 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0