Gode Gudinnan



Alla som rider vet att det bästa som finns (rent utvecklingsmässigt, INTE egotrippboostmässigt)
är att bli filmad när man är in action.

HerreJävlar.

Det var ingen kick precis.

Vilken jävla mage! Ja inte hästen då.
Och fy fan så skitig. Ja inte hästen då.
Och fy helvete vilken hållning. Ja inte hästens då.

ALDRIG mer en kamera nära mig.

Och nu behöver jag inga uppmuntrande kommentarer. Alls.
Det enda försvaret jag har är fyra tjocka tröjor.
Resten är rena förbannade fakta.
Men bakgrunden är fin. Och vi hade en fin tur i skogen innan.

CENSUR!
Var tvungen ta bort bilden, jag mår fysiskt dåligt när jag ser den.
Sorry.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men var e filmen då?! Vill se!!

2010-09-25 @ 09:11:54
URL: http://playpink.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kan du glömme!

2010-09-29 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0