Känslan av

att ha vunnit några miljoner måste vara likvärdig den man får när man kommer
ur bilbesiktningen med ett blankt papper?

Jag kände iaf för att göra en spontan riverdance med bisiktningsmannen men jag
kunde på ngt sätt läsa av att han inte riktigt hade haft lika höga benlyft som jag eller heller riktigt
känt samma glädje så jag sket i det.  Men iaf!!

Jag var så nervös innan och när han erbjöd mig kaffe strålade jag ja tack och gick in på kundutrymmet där han
med all säkerhet hoppats på jag skulle stannat men jag tog mitt kaffe och gick ut för att ställa dryga frågor och
stå lite för nära. Så om bilen var så bra som pappret visade eller om han bara ville bli av med mig förtäljer icke historien, men det känns som det kvittar.

Jag fick stanna på blås&körkortskontroll vid emårastplatsen (jag var i Kalmar och besiktade bilen)
men kände mig rätt tillfreds med denna annars irriterande tingest.
Varför står dom inte där fyllona kör istället för att samla mängdpoäng på motorvägarna?

Men skit i det också.
I LOVE MY CAR!!
Nu ska jag ta en liten kosackdans genom butiken och börja jobba!
Inte ens chokladprovningen ikväll kan ta mer mitt humör. Än.

Pössipannan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är "the place to be" alldeles för nära:)

2010-09-30 @ 15:38:09
Postat av: Åsa

EXAKT!

2010-10-01 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0