Miss Piggy in the house!


Mitt klippakorthår-projekt håller på att urarta helt.

Eftersom jag har dåligt tålamod (...) kunde jag inte vänta med att förbereda det hela,
alltså jag är ju så krullig och när jag är kortklippt är dte ett helvete.
Därför måste jag förstöra håret lite så det blir formbart som jag vill ha det
och därför bleker jag det först.

Problemet nu är att min frisör är på semester i minst två veckor till och jag
har gått så här i tre veckor och jag ser FÖRJÄVLIG ut.

Jag var visst tvungen bleka själv. Och jag var för lat att dra slingor så jag tänkte att:
åh, jag kammar slingor istället.

...

BRA IDE!!


 Jag är så jävla sprutluderblond (har inte sett ut så sen jag bodde på Dammgatan och det var inte igår) med inslag av halmgul i längderna och det har gjort mitt ansikte precis så rosa det faktiskt är avsaknad all sol i sommras.

Och så trippar jag omkring i mina klackar och klänningar och jag kräks mentalt varje gång jag ser mig i spegeln.

MissypissyPiggy.


Jag fixar nog inte två veckor till.

/ Miss P

Kommentarer
Postat av: j

Ordet sprutluderblond har hittills inte upptagit en allt för stor plats i min vokabulär, kanske dags för en ändring? Egentligen krävs en illustrativ bild för att jag verkligen skall kunna använda det på rätt sätt.

2010-09-10 @ 17:50:01
Postat av: Ulrika

Drick en drink i stället för att kolla i spegeln, så känner du dig snygg och kul:)

2010-09-10 @ 17:50:01
Postat av: Åsa

Jonas. Över min döda kropp.



Ulrika. Klok som alltid! Jag måste fö till Sösdala, jag tänker vi måste samföra oss på ngt sätt då.

Jag hör av mig. Ikväll skak jag äta räkor och dricka typ vin? =)

2010-09-10 @ 18:07:46
Postat av: Anonym

Absolut. Sösdala är ju endast 10 km från mitt residens:)



Åh, jag har aldrig ätit räkor och druckit vin. Fortfarande en del allmänbildning som saknas mig:)

2010-09-12 @ 12:23:42
Postat av: Carola

Ha ha känner igen mig, kan det bero på att man är frisördotter. jag tog saxen o fixade lite..tur att det snart är dax för mössa!!!

2010-09-13 @ 16:24:25
Postat av: Åsa

Men ULRIKA!!! Hur har du kunnat låta bli?!

Carola, ja. Det är väl straffet som frisörsdotter, man har inga hämningar eller gränser. Det finns liksom alltid ngn som kan rädda upp situationen...=)

2010-09-14 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0