Vilken jävla kukmorgon!


Om jag får säga det själv.
Och det får jag ju.
Det är ju min blogg.

Fucketifuck och alla andra barnsliga utrop jag kan. Och som heller inte passar sig
i skriftlig form.

Jag önskar jag kunde använda mig av nedrans och sjutton och sånt där tjafs
men det förklarar ju inte helvetet på rätt nivå. Alls.

Som min vän tillika Londonbon A sa när vi översatte "för sjutton gubbar" till engelska,
what the fuck does seventeen men have to do with it?
Och det kan man ju verkligen fråga sig!

Jag måste träffa U, klä upp mig och dricka alkohol och få va lite snygg.
Jag dör i mina försök att dölja min lantlollighet med högklackade stövlar och
klänningar.
Leran, hundhåren och höstråna är svåra att ignorera.

Jag får göra som T, hon har på sig icakassar på fötterna när hon tar sig från huset till bilen.
Lantlolleskolan del 324.

Hursomhelst.

Igår sa jag till M jag skulle studera till barnläkare.
Då svarade han jag får läsa tills jag går i pension.
Det slog mig då att jag inte är så ung och att halva livet har gått och att jag inte längre
kan välja fritt, jag är begränsad. Av min ålder.
Jag var tvungen lägga mig på golvet och hyperventilera lite.
Då fick jag min första åldersnojja och nu inser jag allt är över.
Jag är fast. Nu är det bara en lång jävla (nedrans) nedförsbacke tills L8 och jag sitter i helvetet och röker röd prince.


.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi får det iaf varmt om fossingarna därnere... OCH vi får använda vilka svärord vi vill, behöver ju lixåm inte tygla oss down under... dessutom kan vi dricka vin vareviga dag! pöss

2010-09-09 @ 17:53:02
Postat av: Åsa

EXAKT!!

2010-09-10 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0