Jag blundar

och längtar vår årliga resa till Köpenhamn.

Solen, värmen och dagens promenad längs Vesterbrogade, antingen ner till Söndermarken eller åt andra hållet till en varm uteservering uppe i Nyhavn.

Långa varma kvällar i gott sällskap och härliga frukostar på vårt favorithotell.


Fuck snön och vattenkånkande.
Våren förhelvete!!!!!

Har jobbat kväll hela veckan och inte sett min man mer än när han sover, nu är det helg och
han är försvunnen ut i skogen för att hinna hugga färdigt innan Södra kommer och vill ha sin leverans.

Jag vill ha semester NU!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

frågan är om det verkligen blir bättre av att leva samman?

2011-02-19 @ 16:24:55
Postat av: Åsa

Nä, vi sågs mer förr. Men det var ett jävla kasande. Men jag slapp sitta och vänta då. Det gjorde han.

2011-02-19 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0