Morfinerad


nattetid. Jösses vilken huvudvärk man får av droger. Jag tror jag sparar dom till bättre tillfällen (el sämre kanske). Så illa är det ju inte än.

Lite schleten i armarna men förövrigt dampar jag efter en veckas hemmavarande och har fått nog av hemmafrulivet tackduväldigtmycket.
Jobb i morgon helt enkelt.

Velar förövrigt gällande jobberbjudande jag fått.
Ny sits, jag brukar inte vela.


Ser hunden springer runt med min mössa i munnen i 17gradig kyla, kanske vill ha ha den på sig? Jävla djur, han tar precis allt han kpommer åt, blir kul för M att sanera trädgården när snön väl smälter.
Nu står han vid staketet och skäller på den stora ponnyn, tydligt kan han inte sluta triggas av hennes färg, hon i sin tur nedvärderar honom inte med en blick.


L8 var här med barnen igår och hon blev i sin tur väldigt nära fälld av Dunder (lillponnyn) i hagen. Jag hade aldrig slutat skratta om det inträffat. Mer roligt hade varit att se om hon tagit en halssving på honom tillbaks.  L8 drar sig inte liksom.

Nu tuggar hunden på en råttfälla han hämtat nere i källaren. Det är ungefär här jag brukar fundera på hur folk kan låta sina hundar slicka dom i ansiktet.

Mer kaffe och mer ved i spisen. Sängen är bäddad sen länge eftersom jag begåvats med en fruktansvärt morgonpigg familj, om de bara förstod vikten av en lång härlig morgon i sängen!

Himpansungen kollar på Karlsson. Jag hatar Karlsson. Ska byta till Pippi.

Happy sunday!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, hade ponnyfan fällt mig hade jag nog aldrig slutat skratta... och ja, ett nacksving hade det definitivt blivit...

2011-02-13 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0