Tung

inte bara i gumpen, i huvudet också.
Går på heavyshit; Ipren och Panodil.
Är ju inte så hård på tabletter så jag känner mig helt däckad.
Kanske har jag ngt annat som ligger och pyr..?
Är hemma den här veckan, har schletit ut min högerarm i både muskulatur och
senor (fick fina namn upprabblade men jag hoppade ju över latinet i skolan så det var
att hälla vatten på en gås så att säga).

Men även om jag är påtvingad vila betyder det ju inte att avkommorna inte ska till skola och annan skit så
det är ju fullt ös anyway.
Men jag slipper bära vatten te kreaturen! Nu gäller det att utnyttja allt som går här hemma tills jag blir friskförklarad (nåväl). Dammsugning, tvätthägning, plocka ur diskmaskinen måste ju vara totalförbud på?

Är förövrigt jävligt svårt motivera hemmavarande när jag inte är sjuk. Ja sjukkategori kräks, snor, feber.

Har tillbringat två timmar hos mamma på fm idag och kelat med deras tvutbud! Gud vad jag älskar att ha 150 kanaler!!! Har inte kollat mer än 10 sek på varje program, bara njutit av möjligheten att flippa runt. Våra fyra kanaler hemma går rätt fort snurra igenom.

Och tillsist, det här!!! Det var jävlariattpåtiden!
Och nu skänker ni, annars må dåligt samvete för små oskyldiga flickor följa er resten av livet!!!!


Vi säger så.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0