Det lever!


Om än knappt.
Var hos sjukgymnast i onsdags och hon i stort sett bröt av min ryggrad.
Ja det lät så.
Hade tänkt mig en timmes go massage och sen vara fit for fight men vi hade tydligt
inte samma uppfattning om detta.

Jag skall åter på måndag och pinas med ryggknäck, nålar och bannor.
Jag tänker; när blev det okej att betala för misshandel?


Förra veckans bästa:
Flashade tuttarna för L8 på jobbet över hela lokalen, utan att någon annan såg.
Skrattade flera minuter.

 

Veckans dåliga samvete:
Har enbart utfodrat och vattnat hästar.  Ska kärleka med dom i morgon.
Kanske ska jag även chocka min man med att vara social längre än till 20.00. Vi får se.


Nu: välbehövlig dusch.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

=D

2011-01-15 @ 09:08:51
Postat av: L8

flashade ju tebax o gjorde Olle glad några dagar senare.. tänk vad lite tits kan göra underverk! hahahaha

2011-01-18 @ 08:37:36
Postat av: Åsa

Its so easy! =)

2011-02-09 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0