Käre tid


vad det är svårt ta sig till datoren.

Här har vi hunnit uppleva magsjuka, fönstermåleri, skola, sömnlösa nätter,
fetma osv osv.

Jag längtar till Gbg och så vill jag ha hästar.
Hästarna är nu mer ett faktum än önskan.
Jag går under om jag inte får lite kvalitetstid.

Önskar mig också en vuxenresa till Köpenhamn så jag kan få äta
restaurangmat och ha höga stövlar med klack (alltså kliva ur Tretornen) och thighta klänningar utan att
ha lera på halva benen när jag kommer in.

Pimpa upp mig lite helt enkelt.
Ska tala med M om detta.

Snart är det ju älgjakt. Då behöver jag rastas innan.

 

Sista veckan i bilder.


Åh vad jag kommer sakna mitt hus i Saltvik!!!!!!!


Här äts det tomater för glatta livet

 


Har hunnit med plantera ut alla jordgubbsrevor, jag räknar med storskörd nästa år.
Ja det är lite snett. Men det är ni som är sneögda.



Bejbis har fått Peltors.



Mamma är så pedagogisk och visar här att Misskatten också måste ha Peltor
när Bejbis skriker, annanrs får Missikatten ont i öronen.
(Ja jag var lite trött när jag gjorde det här. Och ja. Jag skrattade.
Och ja Matilda, jag är SÅ rolig tyckte jag själv! )



Och här, veckans konstaterande. Ni som läste det här ser ju att jag
var på rätt spår. Såg av en slump Ms brev till Polisen igår.





Såhär välputsade är mina rutor just nu. Känns så JÄVLA gött att jag inte hade hunnit putsa dom
innan målaren kom hit och började målartvätta. Haja lyckan!
Sen tänker jag leja ngn som gör det åt mig. Jag kan inte, vill inte och kräks på fönsterputs.


Nu jävlar ska jag leta foderhäckar till min planerade lösdrift.
(till Ms ohejdbara lycka!)


Hejpåer!


 


Kommentarer
Postat av: L8

Ja jävlar Åsa! Vi drar till Gbg, shoppar och går på spa och drar en resa till Tyskland o jag vet inte allt. Älgjakt means very mkt ensam. Klart du ska rastas innan...å då menar jag inte på det sättet alla andra tror...

Schysst skörd, du kanske ska börka sälja ekologiskt?

Har du hittat några foderhäckar än? Annars kan du ta M´s jakttorn?!

2009-09-16 @ 17:27:38
Postat av: Å

Ja!! Jag tänker, har han en veckas älgjaktssemester har ju jag en veckans jagsemester?

2009-09-18 @ 09:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0